AFFA tikinti şirkətini məhkəməyə verməklə hədələyib. Kamran Ağayevi əynində millinin forması, üstündə yerli futbol qurumunun loqosu olan geyimdə reklama çəkdiyinə görə.
İdman mətbuatının gündəmini zəbt edən mövzunun xırdalıqlarına getməyəcəyik. Şirkətin mətbuat katibinin - Nəsimi Paşayevin açıqlaması ilə də yəqin, tanışsız.
"Ağ şəhər”də tikilməkdə olan "Hünər qüllələri” adlanan yaşayış kompleksinin məxsus olduğu "Huner Group” şirkətininin sözçüsü loqodan məqsədli şəkildə istifadə etmədiklərini, formanı özləri aldıqlarını vurğulayıb. Üstəlik, digərləri AFFA-dan icazə almağın vacibliyini bildirdiyi halda millinin qolkiperinin bu məsələyə toxunmadığını da dilə gətirib.
İndi AFFA tərəfdaşlıq etmədiyi şirkətdən loqonun görüntüsü olan reklam çarxlarının silinməsini istəyir. Şirkət isə qanunauyğun addım atdığını düşünür. Əslində hər şey sadədi. Kimin haqq, kimin nahaqq olduğunu müəyyənləşdirmək xüsusi baş istəmir.
Assosiasiyada marketinq işini başqa sahələrdən yaxşı bilən baş katib var. Elxan Məmmədov "futbolnı” mövzularda əbədi naşı təsiri bağışlasa da, reklam əməkdaşlıqlarına xüsusi diqqət ayırır. Millinin AÇ-2020-nin final mərhələlərinə qatılacağıyla bağlı dilə gətirdiklərinə baxmayın, söhbət marketinqdən gedirsə, böyük boşluqlara yol verməz. Görünən budu ki, "Huner Group” doğrudan da 21-ci əsrdə loqodan istifadənin nə demək olduğunun fərqinə varmayıb. Bildiyi sahədə yaranan problemdən Məmmədovun uğurlu çıxış yolu tapacağına inanmaq olar. "Yuxarılar”dan zəng gəlsə də, gəlməsə də tərəflər bir-birini yola verəcək.
Kamrana gəlincə, əlcək sahibi xarakterinə uyğun mövqedədi. Əhlikef Ağayev 30 minə görə "Keşlə”nin Antalyadakı toplanışını baş məşqçi Tərlan Əhmədova heç nə demədən tərk etdiyi kimi, indi də AFFA-nın maraqlarına tüpürüb. Böyük ehtimalla, loqonun reklam çarxında görüntülənməsinin sonradan xaosa səbəb olacağını bilə-bilə reklama çəkilməyə razılıq verib. Yəni növbəti dəfə müəyyən məbləğdə pul qazanmağı bütün digər məsələlərdən öndə tutub. Alacağını alıb, gerisini məsuliyyətsizcəsinə zamanın ümidinə buraxıb.
33 yaşlı qapıçının bununla bağlı verdiyi açıqlamaya bir daha göz gəzdirək: "Reklama çəkilməyimin nəyi düzgün deyil, anlamıram. Bu, mənim şəxsi həyatımdır. Həmin vaxt milli komandanın təlim-məşq tolanışında olmamışam. Bu reklam da çoxdan çəkilib, yeni deyil. Azərbaycanda millinin formasını geyinən o qədər vətəndaş var ki... Söhbətin nədən getdiyini dəqiq bilmədiyim üçün bu cür danışıram. Millinin forması ilə meydana da çıxıram, gəzirəm, maşın da yuyuram, kross da qaçıram, toya da gedirəm. Bir sözlə, hər şey edirəm. Reklamın buna nə dəxli var ki? İndi bildiyimi deyirəm, bəlkə, başqa nüanslar var. Ola bilər ki, doğrudu. Amma bunu indi eşidirəm. Zəng ediblərsə, demək, bir şey var. Formanın üstündə loqonun olub-olmadığını xatırlamıram. Loqo olubsa, bunu başa düşərəm”.
Əilbəttə, daş atıb başını tutan futbol qurumunun rəsmilərinin 95 faizi "quru qaydalar”a sadiq, improvizasiya baxımından bərk "axsayan”, Məmmədovun qılıncının altından keçmiş adamlardı. Şirkətin oyunçunu milli formada reklama çəkməklə futbolun kütləviləşməsinə töhfə verməsi faktı da AFFA-dakıların könül tellərinə toxunmayacaq. Lap toxunsa belə, hamı diplomatik təbəssümlü "vəzir”in mövqeyindən çıxış etməyə məcbur olacaq. Adətən zaman və yerli şərtlərlə uzlaşmayan mövqeyindən...
Mövzuya qayıdacağıq...
Fanat.Az